Gündem

Gaziantep'te Karne Günü Kanlı Kavga

Lise Öğrencisi Arkadaşını Kalbinden Bıçakladı

Gaziantep'te Karne Günü Kanlı Kavga
26-06-2026 13:10

Gaziantep'te karne günü yaşanan bıçaklı saldırı paniğe neden oldu. Şahinbey ilçesinde bulunan Vadi Park yakınındaki Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi'nde karne dağıtımının ardından okul çıkışında iki öğrenci arasında çıkan tartışma kanlı bitti.

İddiaya göre, okulun 12. sınıf öğrencisi, henüz bilinmeyen bir nedenle 10. sınıf öğrencisini kalbinden bıçakladı. Olayı görenlerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Ağır yaralanan öğrenci, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER