Gündem

Gaziantep’te Başarılı Polisler Ödüllendirildi

Gaziantep İl Emniyet Müdürü Celal Özcan, suçla mücadelede üstün başarı gösteren polis personelini ödüllendirdi.

Gaziantep’te Başarılı Polisler Ödüllendirildi
18-03-2026 19:52

Ödül töreninde, başarılı çalışmaların takdir edilmesi ve motivasyonun artırılması hedeflendi. İl Emniyet Müdürü Özcan, emekleri için tüm personele teşekkür etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER