Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) kararnamesiyle ilçemizdeki görev süresini tamamlayan Nizip Cumhuriyet Başsavcısı Sn. Erhan Birol, Nizip Ticaret Odası (NTO) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Özyurt ve yönetim kurulu üyelerine veda ziyaretinde bulundu. NTO hizmet binasında gerçekleşen kabulde, Başsavcı Birol’un ilçemize katmış olduğu değerler anısına plaket takdim edildi.
Ziyaret esnasında Nizip’in sosyal, hukuki ve ekonomik yapısı üzerine samimi bir sohbet gerçekleştirilirken, kurumlar arası iş birliğinin önemi bir kez daha vurgulandı. Görev süresi boyunca mülki idare, yargı ve iş dünyası arasında kurulan güçlü diyalog zemini dolayısıyla Başsavcı Erhan Birol’a teşekkür eden NTO Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Özyurt, plaket takdim töreninde yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"Gaziantep'imizin ve bölge ekonomimizin parlayan yıldızı olan Nizip'imizde, Cumhuriyet Başsavcısı olarak görev yaptığı süre boyunca adaletin tesisi, ilçemizin huzuru ve emniyeti adına üstün bir gayretle çalışan Sn. Erhan Birol’a kurumsal ve şahsi olarak en kalbi şükranlarımı sunuyorum. Bir şehirde hukukun üstünlüğü ve huzur ortamı ne kadar güçlü olursa, iş dünyası da üretime ve istihdama o kadar güvenle sarılır. NTO olarak yakaladığımız 166 milyon doları aşan resmî ihracat rekorlarımızın arkasında, ilçemizde sağlanan bu güven ve istikrar ortamının payı büyüktür. İlçemize katmış olduğu tüm kurumsal ve insani değerler için Sayın Cumhuriyet Başsavcımıza teşekkür ediyor, yeni görev yerinde muvaffakiyetlerinin devamını diliyorum. Nizip iş dünyası, kendisinin hizmetlerini her zaman hayırla yad edecektir."


