Gaziantep İl Emniyet Müdürü Celal Özcan, kent genelindeki parklarda alınan güvenlik tedbirlerini yerinde inceleyerek vatandaşlarla bir araya geldi.
Parklarda görev yapan emniyet personelinden yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Özcan, vatandaşlarla sohbet ederek talep, öneri ve görüşlerini dinledi. Halkın huzur ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirten Özcan, vatandaşların güvenli yaşam alanlarında vakit geçirebilmesi için denetim ve uygulamaların kararlılıkla devam edeceğini ifade etti.


