Gaziantep'te karne günü yaşanan bıçaklı saldırı paniğe neden oldu. Şahinbey ilçesinde bulunan Vadi Park yakınındaki Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi'nde karne dağıtımının ardından okul çıkışında iki öğrenci arasında çıkan tartışma kanlı bitti.
İddiaya göre, okulun 12. sınıf öğrencisi, henüz bilinmeyen bir nedenle 10. sınıf öğrencisini kalbinden bıçakladı. Olayı görenlerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Ağır yaralanan öğrenci, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.


