?>

Vali Gül'ün Covid-19 testi pozitif çıktı

Gaziantep Valisi Davut Gül'ün Covid-19 testi pozitif çıktı.

Gündem - 4 yıl önce

Gaziantep’in sevilen, çalışkan Valisi Davut Gül'ün Covid-19 test sonucu pozitif çıktı.

Sayın Valimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, şu mübarek günler yüzü hürmetine acil şifalar diliyoruz.

Haftanın Öne Çıkanları

Usta isim Fatma Girik son yolculuğuna uğurlandı

2022-01-27 16:46 - Gündem

Gaziantep'te günün defin listesi

2022-01-31 17:58 - Gündem

Abdulhamit Gül'ün istifasının perde arkası

2022-01-29 09:05 - Gündem

2022 askerlik yerleri ve tarihleri belli oldu

2022-01-28 19:03 - Gündem

GKV Özel okulları öğrencisi Beren Kalyoncu Türkiye ikincisi

2022-02-01 09:51 - Spor

Enerji kesintileri sonrası jeneratör satışlarında patlama yaşandı

2022-01-28 18:55 - Ekonomi

Milyonluk kuyumcu soygununda tutuklu sayısı 3'e yükseldi

2022-01-29 21:35 - Asayiş

Gaziantep Bakan'sız kaldı!

2022-01-30 16:02 - Politika

Vali Gül'ün Covid-19 testi pozitif çıktı

2022-02-02 10:55 - Gündem

Gaziantep, Abdulhamit Gül'ü yalnız bırakmadı

2022-01-29 15:03 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem