?>

Vali Gül bir kez daha uyardı

Gündem - 6 yıl önce

Gaziantep Valisi Davut Gül, sosyal medya hesabından Covid-19 salgınına karşı bir kez daha uyarıda bulundu.

 Vali Gül’ün o paylaşımı:

 “Covid-19 mücadelesine verdiğiniz desteklerden dolayı teşekkür ederim. Aman hepimizin daha fazlasını yapması gerekiyor.

 Maske-Mesafe-Temizlik kuralına uymaktan başka seçeneğimiz yok.

 Hastalarımızın % 95’i virüsü akraba ya da arkadaşından kaptı.

 Lütfen sıradaki kişi siz olmayın!”

Haftanın Öne Çıkanları

Ali Şahin TBMM İdare Amirliği’ne seçildi

2020-06-30 10:30 - Politika

Gaziantep Kaçırdı, Mersin Kazandı

2020-06-25 10:34 - Gündem

Dev uyuşturucu operasyonunda Gaziantep’te gözaltına alınan müteahhit kim?

2020-06-30 11:43 - Gündem

Yasin Tepe İl Milli Eğitim Müdürlüğüne asaleten atandı

2020-06-24 09:06 - Eğitim

OBEZİTE HAYATIMIZI NASIL ETKİLİYOR

2020-06-26 09:56 - Sağlık

GKV’li Uzmanlar YKS İçin Uyardı

2020-06-25 09:13 - Eğitim

ANKA’da çarpık ayak sendromunda güzel sonuçlara devam

2020-06-26 09:20 - Sağlık

Doğalgaza yüzde 12.5 indirim

2020-06-30 09:50 - Ekonomi

Gaziantep’te 68 kişi karantina altına alındı

2020-06-29 09:24 - Sağlık

OĞUZELİ BELEDİYESİ DİLENCİLERE GÖZ AÇTIRMIYOR

2020-06-25 08:19 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem