?>

Gaziantep’te 68 kişi karantina altına alındı

Sağlık - 6 yıl önce

Gaziantep’in İslahiye ilçesinde koronavirüs nedeniyle yaklaşık 68 kişi karantinaya alındı.

 İlçede yaşayan ve askere gitmeye hazırlanan 21 yaşındaki C.B.’nin koronavirüs testi pozitif çıktı. Bunun üzerine gencin ailesinden ve yakınlarından yaklaşık 68 kişi karantina altına alındı.

Karantinaya alınan evlerin girişlerine uyarı yazıları asılırken evlere giriş ve çıkışlar da yasaklandı. Testi pozitif çıkan C.B. ise İslahiye Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı.

Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep Kaçırdı, Mersin Kazandı

2020-06-25 10:34 - Gündem

“GALATASARAY MAÇINDA SAHAYA KARAKTER KOYDUK”

2020-06-23 08:49 - Spor

Adamspor’dan TVF’ye ziyaret

2020-06-23 08:35 - Spor

Yasin Tepe İl Milli Eğitim Müdürlüğüne asaleten atandı

2020-06-24 09:06 - Eğitim

OBEZİTE HAYATIMIZI NASIL ETKİLİYOR

2020-06-26 09:56 - Sağlık

GKV’li Uzmanlar YKS İçin Uyardı

2020-06-25 09:13 - Eğitim

Anka Hastanesi çalışanlarına çiçek morali

2020-06-23 08:27 - Sağlık

ANKA’da çarpık ayak sendromunda güzel sonuçlara devam

2020-06-26 09:20 - Sağlık

Kom Şube’den dev operasyon

2020-06-23 07:57 - Gündem

Dağlı’dan YKS’ye girecek öğrencilere öneriler

2020-06-23 09:12 - Eğitim

İlgili Haberler

Gaziantep’te Ambulans Kazaya Karıştı

23:26 - Sağlık

Bahar Aylarında Çocuklarda Üst Solunum Yolu Enfeksiyonlarına Dikkat!

10:17 - Sağlık

Gaziantep’te Duygulandıran Bağış: Hastasından Doktoruna Böbrek

19:53 - Sağlık

“Sessiz Tehlike: Yorgunluk Sandığınız Belirti Hashimoto Çıkabilir!”

10:06 - Sağlık

Nizip’te Sağlıklı Yaşam Festivali Yoğun Katılımla Gerçekleşti

18:29 - Sağlık

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem