?>

Sinema nostaljisi başlıyor

Büyükşehir Belediyesi ve Kent Konseyi Gençlik Meclisi işbirliğiyle açık hava sinema etkinlikleri düzenlenecek.

Gündem - 9 yıl önce

Çocuk ve gençlerin gelişmesi yönünde belediye bünyesinde hizmet veren kurumlarda yaz eğitimleri, kampları ve spor aktiviteleri gibi birçok etkinliği düzenleyen Büyükşehir Belediyesi, şimdi de yazlık sinema eylül gösterimlerini ücretsiz hizmete sunuyor.

13 Eylül Çarşamba günü (yarın) saat 20.00’da Gaziantep Sanat Merkezi’nde (eski adliye) başlayacak etkinlik, 14 Eylül Çarşamba günü Düztepe Şehitşahin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde devam edecek.

Sinema etkinliği 15 Eylül’de Kayaönü itfaiye içerisi, 16 Eylül Seyrantepe Edebali İlköğretin Okulu’nda ve 17 Eylül’de Masal Parkı’nda gerçekleştirilecek.

Haftanın Öne Çıkanları

Yöresel bakliyatla Yunan mitolojisi

2017-09-10 11:59 - Gündem

Ve bu da oldu !

2017-09-10 11:58 - Spor

Koca çınar 94 yaşında

2017-09-08 11:14 - Politika

Yeni parti için son hazırlıklar

2017-09-10 11:57 - Politika

Üretim endeksi artışı umut verici

2017-09-10 12:01 - Ekonomi

Kendi parasını kazanıyor

2017-09-06 13:04 - Ekonomi

Alman gazetecilerden GSO’ya ziyaret

2017-09-08 11:16 - Ekonomi

Nuri Baba’ya son görev

2017-09-06 13:17 - Gündem

Vali Yerlikaya : Gelin bekliyoruz

2017-09-07 14:16 - Gündem

Kaza can aldı

2017-09-06 13:07 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem