?>

Şahinbey Ampute rakip tanımıyor

Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı kendi evinde ODTÜ Spor Kulübü Ampute Futbol Takımını 12-0 gibi farklı bir skor ile mağlup etti.

Spor - 3 yıl önce

Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı, kendi evinde ODTÜ Spor Kulübü Ampute Futbol takımını 12-0 mağlup ederek ligdeki iddiasını ortaya koydu. Oldukça çekişmeli geçen karşılaşmanın ilk yarısında mavi-beyazlı takım adına golleri 6. dakikada Ömer Güleryüz, 12 dakikada Mohammed Mubarık, 16. dakikada Ali Budak (KK) ve 25 dakikada Yussif Yahaya kaydetti. İkinci yarıya da hızlı başlayan Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı 29. dakikada Mohammed Mubarık’ın, 30. 32. ve 50. dakikalarda Ömer Güleryüz’ün, 34 dakikada Kemal Güleş’in, 38 dakikada Yussif Yahaya’nın, 44. ve 49. dakikalarda Muhammet Yeğen’in golleri ile rakibini 12-0 mağlup etti.

ÇIKIŞIMIZ SÜRECEK Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takım Kulüp Başkanı Cuma Güzel, alınan galibiyetten dolayı teknik ekibi ve futbolcuları tebrik ederek “Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’nun ideali şampiyonluk. Bu yolda da adım adım ilerliyoruz. Bugünde kendi sahamızda ODTÜ’yü 12-0 gibi farklı bir sonuçla mağlup ettik. Alınan galibiyetten dolayı teknik ekibimi ve futbolcularımızı kutluyorum. Ayrıca maçımız hafta içi olmasına rağmen tribünleri doldurarak bizlere destek olan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum” diye konuştu.

BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı Antrenörü Fatih Karakuş alınan galibiyetle ligdeki iddialarını ortaya koyduklarını belirterek “Alınan farklı galibiyetten dolayı tüm oyuncularımı kutluyorum. Sezon başında söylediğim gibi, yeni bir oyuncu grubu ile şampiyonluğa koşuyoruz. Bugünkü aldığımız farklı galibiyette buna bir ışıktır. Alınan bu galibiyeti Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na ve Kulüp Başkanımız Cuma Güzel’e hediye diyorum. Bizi izlemeye devam edin” dedi.

HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takım kaptanı Ömer Güleryüz, şampiyonluk yolunda ilerlediklerini belirterek “Güzel bir maç oldu. Rakibimizi 12-0 gibi farklı bir skorla mağlup ettik. Şampiyonluk yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Bundan sonraki maçlarımızı da böyle güzel skorlarla kazanmak istiyoruz. Bizlerden desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na ve Kulüp Başkanımız Cuma Güzel’e teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

WhatsApp 28 telefon modelinde artık çalışmayacak

2023-01-02 08:47 - Teknoloji

TAYYAR DÜZELTME ÇAĞRISI YAPTI

2023-01-04 08:33 - Gündem

Doğa sanatı sergisine 18 ülkeden 43 sanatçı katıldı

2022-12-30 08:14 - Kültür & Sanat

TERLEMEZ’DEN KONUKOĞLU’NA ZİYARET

2023-01-03 14:52 - Gündem

BAKANLIK AÇIKLADI GAZİANTEP HAREKETE GEÇTİ

2023-01-03 14:57 - Gündem

Gaziantep'te EYT kuyruğu

2022-12-29 09:22 - Gündem

SKANDAL ORTAYA ÇIKTI

2023-01-03 13:32 - Spor

KÜSGET'te zam isyanı

2023-01-02 08:06 - Gündem

OSB'LERE YENİ YIL MÜJDESİ

2022-12-30 08:27 - Ekonomi

Acar'dan yeni yıl mesajı

2022-12-30 09:57 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep FK Başkanı’ndan Kritik Açıklamalar

13:41 - Spor

Volkan Group’tan Play-Off’ta Farklı Galibiyet

21:11 - Spor

Eyüpspor 3 – Gaziantep FK 0: Rădoi ile İlk Maçta Hayal Kırıklığı

18:25 - Spor

Ökkeş Sabah’tan U19 yönetimine sert tepki: “Olmuyorsa bırakın!”

15:58 - Spor

GAZİANTEP FK’DAN NET GALİBİYET! KAYSERİSPOR’U 3 GOLLE GEÇTİ

22:53 - Spor

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem