?>

Radar affetmiyor

Trafik ekipleri 25 ekip, 48 personelin katılımıyla yapılan uygulamada, toplam 1547 araç ve sürücüsü denetledi.

Gündem - 6 yıl önce

Yapılan denetimlerde; 683 sürücüye yasal hız sınırının üzerinde araç kullanmaktan, 27 sürücüye seyir halinde cep telefonu ile konuşmaktan, 25 sürücüye emniyet kemeri kullanmamaktan, 6 sürücüye sigortasız araç kullanmaktan ve 59 sürücüye Karayolları Trafik Kanununun diğer maddelerinden olmak üzere, toplam 800 araç plakası ve sürücüsüne para cezası uygulanmış olup , 21 araç trafikten men edildi.

Haftanın Öne Çıkanları

KENT KONSEYİNDEN ÖNEMLİ ÇAĞRI

2020-08-20 08:11 - Gündem

Nizip’e Yapılacak Yatırımlarda Devlet Destekleri Artırıldı

2020-08-25 08:00 - Gündem

Bölgenin ihracat Şampiyonu Hububat Bakliyat

2020-08-24 12:54 - Ekonomi

Radar affetmiyor

2020-08-25 10:38 - Gündem

GAİB’ten İhracat Ordusuna Davet

2020-08-25 08:49 - Gündem

BÜYÜKŞEHİR, AKILLI ŞEHİRLER PROJESİ KAPSAMINDA 1 MİLYON DOLAR HİBE ALDI!

2020-08-24 12:48 - Gündem

Herkes suçlu

2020-08-24 13:35 - Gündem

İBRAHİMLİ’DEKİ YENİ YOLLARIN ASFALT ÇALIŞMALARI BAŞLADI

2020-08-24 12:47 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem