?>

Bakan Koca, sevindiren gelişmeyi paylaştı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Türkiye'nin koronavirüs risk haritasında sevindiren gelişmeyi paylaştı. Bakan Koca, haritada kırmızı il kalmadığını açıkladı.

Sağlık - 5 yıl önce

Bakan Koca sosyal medyadan yaptığı açıklamada,  "Türkiye Covid-19 Risk Haritasında Kırmızı il kalmadı. İşi başlatmak kadar bitirmek de çok güzel. 80 ilden sana selamlar, sevgiler Şanlıurfa!" ifadelerine yer verdi. 
Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep’te öğrenci servis ücretleri belli oldu

2021-08-26 11:55 - Gündem

Gaziantep İl Jandarma Komutanı değişti

2021-08-24 12:29 - Gündem

Kalyon Stadı'na müdür olarak Vahdettin Balsu getirildi

2021-08-24 15:29 - Spor

Kuvvet Komutanlıklarına yeni atamalar! Gece yarısı Resmi Gazete'de yayımlandı

2021-08-25 05:39 - Gündem

İkinci el araba fiyatları ne zaman düşecek?

2021-08-24 18:36 - Ekonomi

Dolar kuru bugün ne kadar?

2021-08-25 05:31 - Ekonomi

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 'memur zammı' açıklaması

2021-08-24 12:21 - Gündem

Sanko Holding'den Kilis Belediyespor'a anlamlı destek

2021-08-24 17:03 - Spor

SANKO Sanat Galerisi'nde Eks Libris Sergisi

2021-08-26 13:08 - Kültür & Sanat

Gaziantep İl Sağlık Müdürü Tiryaki'den delta varyantı uyarısı

2021-08-26 11:28 - Sağlık

İlgili Haberler

Gaziantep’te Ambulans Kazaya Karıştı

23:26 - Sağlık

Bahar Aylarında Çocuklarda Üst Solunum Yolu Enfeksiyonlarına Dikkat!

10:17 - Sağlık

Gaziantep’te Duygulandıran Bağış: Hastasından Doktoruna Böbrek

19:53 - Sağlık

“Sessiz Tehlike: Yorgunluk Sandığınız Belirti Hashimoto Çıkabilir!”

10:06 - Sağlık

Nizip’te Sağlıklı Yaşam Festivali Yoğun Katılımla Gerçekleşti

18:29 - Sağlık

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem