?>

650 nüfuslu mahalle karantinaya alındı

Gaziantep’in Nizip ilçesi Adaklı Mahallesi, 17 kişinin testinin pozitif çıkması sonucu karantinaya alındı.

Sağlık - 5 yıl önce

Gaziantep’in Nizip ilçesi Salkım/Adaklı Mahallesi’nde yapılan 50 korona virüs testinin 17’si pozitif çıktı. Bunun üzerine 650 nüfuslu mahalle, Nizip İlçe Hıfzıssıhha Kurulunun kararı ile karantina altına alınarak giriş ve çıkışlara kapatıldı.

Haftanın Öne Çıkanları

ŞAMPİYON KULAÇLAR MİLLİ TAKIM HAZIRLIĞINDA

2021-02-10 07:45 - Spor

Sunucu Nursel Ergin, mayo giyip karın üzerinde yuvarlandı

2021-02-15 09:53 - -

Kırmızı ışıkta Twerk dansı yapan genç kıza ailesi sırt döndü

2021-02-15 06:54 - Gündem

Wesley Sneijder, kulüp satın alıyor!

2021-02-10 09:02 - Spor

Elektrikli bisiklet üretiminde Türkiye rüzgarı

2021-02-15 08:15 - Gündem

Ameliyatsız kalp kapağı değişti sağlığına kavuştu

2021-02-15 07:14 - Sağlık

ŞAHİNBEY BELEDİYESİ’NDEN İKİ ÖNEMLİ ESER İÇİN DESTEK

2021-02-16 12:22 - Gündem

Belediye Başkanı Doğru projelerini Milletvekili Erdoğan’a anlattı

2021-02-10 11:31 - Gündem

Bakan Koca'dan aşı açıklaması

2021-02-11 11:48 - Sağlık

ANKA’da sağlık çalışanlarına ikinci doz aşılama başladı

2021-02-12 09:10 - Sağlık

İlgili Haberler

Gaziantep’te Ambulans Kazaya Karıştı

23:26 - Sağlık

Bahar Aylarında Çocuklarda Üst Solunum Yolu Enfeksiyonlarına Dikkat!

10:17 - Sağlık

Gaziantep’te Duygulandıran Bağış: Hastasından Doktoruna Böbrek

19:53 - Sağlık

“Sessiz Tehlike: Yorgunluk Sandığınız Belirti Hashimoto Çıkabilir!”

10:06 - Sağlık

Nizip’te Sağlıklı Yaşam Festivali Yoğun Katılımla Gerçekleşti

18:29 - Sağlık

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem