?>

23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı kutlandı

TBMM’nin açılışının 101. yılı ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı, Gaziantep’te düzenlenen programla kutlandı.

Gündem - 5 yıl önce

15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda düzenlenen program, İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Tepe’nin Atatürk Anıtı'na çelenk sunmasıyla başladı. Törende, 1 dakikalık saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı okundu.

Haftanın Öne Çıkanları

Gazeteciye silahlı saldırıda karar

2021-04-20 05:38 - Asayiş

Resmi Gazete'de yayımlandı! Kabine değişikliği açıklandı

2021-04-21 06:08 - Politika

Şanlıurfa’da 2 bin yıllık tarihi kaya mezarları ziyarete açıldı

2021-04-22 07:51 - Kültür & Sanat

ALG Spor'dan iki önemli transfer

2021-04-16 10:55 - Spor

AŞTİ’de otobüs Gaziantep’e yalnızca 3 yolcu ile yola çıktı

2021-04-19 13:56 - Ekonomi

Aytemiz Alanyaspor: 3 - Gaziantep FK: 2

2021-04-23 05:45 - Spor

Şüpheli şahsın üzerinden suikast silahı çıktı

2021-04-18 11:28 - Asayiş

Gaziantep FK'nın hedefi Alanya'dan avantajlı dönmek

2021-04-20 12:30 - Spor

Türkiye Şampiyonası'na köyde hazırlanıyorlar

2021-04-20 07:28 - Spor

Tabanca imalatına baskın: 8 gözaltı

2021-04-21 05:35 - Asayiş

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem