?>

15 takımla oynanacak

Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), Bandırma Basketbol'un ligden çekildiğini açıklamasının ardından gelecek sezon Basketbol Süper Ligi'nin 15 takımla oynanacağını açıkladı.

Spor - 6 yıl önce

Bandırma Basketbol'un bugün resmen ligden çekildiğini açıklamasının ardından ING Basketbol Süper Ligi'nde mücadele etmek için yalnızca Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket'in başvuruda bulunduğunu açıklayan TBF, Denizli ekibinin mali şartları karşılayamaması nedeniyle bu başvuruyu reddetti. Bu başvurunun reddedilmesinin ardından ligin gelecek sezon 15 takımla oynanması kararlaştırıldı.

Haftanın Öne Çıkanları

15 takımla oynanacak

2020-08-30 13:40 - Spor

ERDEMOĞLU VE ZORKİRİŞCİ AİLESİNDEN EĞİTİME KATKI

2020-08-27 10:54 - Eğitim

EĞİTİM SEFERBERLİĞİ

2020-08-27 13:31 - Eğitim

İbradı istifa etti

2020-08-30 13:38 - Spor

Nizip’e Yapılacak Yatırımlarda Devlet Destekleri Artırıldı

2020-08-25 08:00 - Gündem

BAŞA MI DÖNÜYORUZ?

2020-08-27 06:15 - Sağlık

GTB AĞUSTOS AYI OLAĞAN MECLİS TOPLANTISI

2020-08-30 12:28 - Ekonomi

SANKO ÜNİVERSİTESİ'NDE YÜZDE 100 DOLULUK

2020-08-27 06:07 - Eğitim

GKV Özel Liselerinden YKS Başarısı

2020-08-27 06:08 - Eğitim

Galatasaray-Gaziantep FK hazırlık maçı iptal edildi

2020-08-28 13:50 - Spor

İlgili Haberler

Gaziantep FK Başkanı’ndan Kritik Açıklamalar

13:41 - Spor

Volkan Group’tan Play-Off’ta Farklı Galibiyet

21:11 - Spor

Eyüpspor 3 – Gaziantep FK 0: Rădoi ile İlk Maçta Hayal Kırıklığı

18:25 - Spor

Ökkeş Sabah’tan U19 yönetimine sert tepki: “Olmuyorsa bırakın!”

15:58 - Spor

GAZİANTEP FK’DAN NET GALİBİYET! KAYSERİSPOR’U 3 GOLLE GEÇTİ

22:53 - Spor

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem