?>

'Aşı programında yeni bir kademeye geçiyoruz'

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Yarından itibaren sağlık çalışanlarımızın eşlerini aşılamaya başlıyoruz” dedi.

Sağlık - 5 yıl önce

Sağlık Bakanı Koca, sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, “Aşı programında yeni bir kademeye geçiyoruz. Yarından itibaren sağlık çalışanlarımızın eşlerini aşılamaya başlıyoruz. Yarından itibaren randevu alabilecekler. Sağlık çalışanlarımıza bu zamana kadar gösterdikleri fedakarlık ve mücadele için bir kere daha teşekkür ederim” ifadelerine yer verdi.
Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep'te pazar yerleri yeniden açılıyor

2021-05-07 09:41 - Gündem

Midye baklava siparişlerine yetişemiyorlar

2021-05-09 11:35 - Ekonomi

İsrail'in saldırısı altındaki Filistin'e Türkiye desteği

2021-05-12 15:03 - Yaşam

Ramazan Bayramı'nda Sağlıklı Beslenme

2021-05-10 06:48 - Sağlık

İsrail zulmü sürüyor! Çok sayıda yaralı var

2021-05-07 21:14 - Dünya

Gümrük Kapısında 12 maymun yakalandı

2021-05-07 08:41 - Asayiş

Rıdvan Fadıloğlu, altın kulaçları ödüllendirdi

2021-05-06 09:45 - Spor

KONGRE TARİHİ RESMEN AÇIKLANDI

2021-05-10 13:55 - Spor

Siyasilerden Mescid'i Aksa'da Filistinlilere yapılan saldırıya kınama

2021-05-07 21:17 - Dünya

Rahat kazandık: 88-77

2021-05-07 21:00 - Spor

İlgili Haberler

Gaziantep’te Ambulans Kazaya Karıştı

23:26 - Sağlık

Bahar Aylarında Çocuklarda Üst Solunum Yolu Enfeksiyonlarına Dikkat!

10:17 - Sağlık

Gaziantep’te Duygulandıran Bağış: Hastasından Doktoruna Böbrek

19:53 - Sağlık

“Sessiz Tehlike: Yorgunluk Sandığınız Belirti Hashimoto Çıkabilir!”

10:06 - Sağlık

Nizip’te Sağlıklı Yaşam Festivali Yoğun Katılımla Gerçekleşti

18:29 - Sağlık

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem