?>

Vatandaş istedi, Şehitkamil Belediyesi temizledi

Şehitkamil Belediyesi, vatandaşların talepleri doğrultusunda çalışmalarına devam ediyor.

Gündem - 1 yıl önce

Batıkent Mahallesi sakinleri, mahallenin bir bölgesinde çöp ve çamurdan kötü görüntü oluştuğunu Şehitkamil Belediyesi ekiplerine bildirdi.

Bunun üzerine vatandaşların talepleri doğrultusunda çalışma başlatan Şehitkamil Belediyesi, bölgeye gelerek alanı temizledi.

Vatandaşlar, anında müdahale ederek tozdan ve çamurdan vatandaşı kurtaran Şehitkamil Belediyesi, Başkan Umut Yılmaz ve Temizlik Hizmetleri Başkanlığına teşekkür etti.

Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep'te hangi ilçe depreme daha dayanıklı? 

2025-02-15 11:27 - Gündem

Kongre öncesi geri sayım başladı: Hangi partiler davet edildi?

2025-02-19 20:00 - Politika

İş adamı Cemal Sancaktar hastaneye kaldırıldı

2025-02-20 14:53 - Gündem

Gaziantep’in Ünlü Et Firması Konkordato Talebinde Bulundu

2025-02-19 13:37 - Gündem

AK PARTİ GAZİANTEP'TE YAPRAK DÖKÜMÜ... FEDAİOĞLU'NA TEPKİLER BÜYÜYOR

2025-02-20 09:26 - Gündem

Neresinden tutsan tam bir rezalet

2025-02-18 17:28 - Gündem

Karafiber'de korkutan yangın

2025-02-16 20:01 - Gündem

Cihan Ekici’ye saldıran Erol Kürdülü yakalandı

2025-02-18 20:34 - Gündem

Erol Kürdülü tutuklandı

2025-02-19 16:46 - Gündem

BRAVO ÇOCUKLAR: 2-1

2025-02-15 15:32 - Spor

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem