?>

Tahmazoğlu Şahinbeyli öğrencilerle buluştu

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Gaziantep dışında eğitim gören Şahinbeyli üniversite öğrencilerini bulundukları şehirlerde ziyaret etmeye devam ediyor.

Gündem - 3 yıl önce

İstanbul, Manisa, Bursa, Balıkesir Konya ve Kayseri’den sonra bu kez de Erzurum’da eğitim gören Şahinbeyli üniversiteliler ile bir araya gelen Başkan Mehmet Tahmazoğlu öğrencilere; ‘Biz hep yanınızda olmaya devam edeceğiz’ dedi. Programa büyük ilgi gösteren öğrenciler; Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu ile bir araya gelmenin mutluluğunu yaşarken, verilen desteklerden dolayı teşekkür ettiler.

HAYATLARININ HER AŞAMASINDA GENÇLERİMİZİN YANINDAYIZ Erzurum'da Şahinbey’li öğrencilerle bir araya gelen Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu “Siz değerli gençlerimizi Gaziantep’ten sonra Erzurum’da da görmek bizleri mutlu etti. Bende Erzurum'da Atatürk Üniversitesi İşletme Fakültesinde okudum. Çalışarak ve gayret ederek, tüm zorluklarla baş edebilirsiniz. Üniversiteyi kazanan ve devam eden öğrencilerimize 3.000 TL nakdi destek sağladık. İkinci dönemde 3.000 TL daha destek sağlayacağız. Bu benim hep hayalimdi ama hep engellemelerle karşılaşıyorduk. Şahinbey Belediyesi olarak ilkokuldan, üniversiteye kadar öğrencilerimizin yanında olduk, olmaya da devam ediyoruz. Tüm gençlerimize üniversite hayatlarında başarılar diliyorum” dedi.

GELECEK NESİLLER İÇİN ÇALIŞACAĞIZ Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, gençlerin fırsatları iyi değerlendirmesi gerektiğini ifade ederek “Sizler bugünlerin gençleri yarınların büyüklerisiniz. Elinizde iyi fırsatlar var bu fırsatları iyi değerlendirebilirsiniz. Gelecekte hem ailenize, hem kendinize, hem de dünya insanlarına çok önemli hizmetler yapabilirsiniz. Bu gün dünyanın konuştuğu İHA ve SİHA’ları yapan bu ülkenin bir evladı. Bizler de bu ülke için çalışıp kalıcı eserler yapalım ki gelecek nesiller istifade etsin. Asla böyle gelmiş, böyle gider gibi düşünmeyeceğiz. Her zaman daha iyisini yapmak için çalışacağız. Yeni projeler üretip daha iyisini yapalım ki gelecek nesillerimiz daha rahat etsin” diye konuştu.

BAŞKANIMIZI GÖRMEK BİZİ MUTLU ETTİ Erzurum’da eğitim gören üniversiteli öğrenciler Başkan Mehmet Tahmazoğlu’na verdiği desteklerden dolayı teşekkür ederek, “Şahinbey Belediye Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’nu Erzurum’da görmekten büyük mutluluk duyduk. Maddi, manevi bizlerin her zaman yanında oldu. Başkanımız bizlere 3.000 TL nakdi destek sağladı. Şubat ayında 3.000 TL daha destek verecek bu anlamda kendisine çok teşekkür ediyoruz. Allah kendisinden razı olsun” diye konuştular.

Haftanın Öne Çıkanları

WhatsApp'tan yeni özellik: Silinen mesaj geri getirilebilecek

2022-12-21 09:43 - Teknoloji

Gaziantep'te kreş fiyatları uçuyor

2022-12-23 18:22 - Gündem

Gaziantep FK şirket yönetimine yeni isimler geldi

2022-12-24 13:43 - Spor

ZİNAR BEÇET YAZDI: GELECEĞİMİZ RİSK ALTINDA!

2022-12-23 15:11 - Gündem

GAZİANTEP FK’DA FLAŞ GELİŞME

2022-12-23 14:46 - Spor

DAİRE BAŞKANI SÜREKLİ ULUSAL KANALLARDA; BÜTÇESİ NEREDEN ÇIKIYOR?

2022-12-21 15:31 - Gündem

BAYRAK NEDEN İSTİFA ETTİ?

2022-12-26 09:10 - Spor

Akınal'dan büyük gaf

2022-12-22 10:57 - Spor

Valilik uyardı: Aman dikkat!

2022-12-25 12:27 - Gündem

GÖRÜN ARTIK BU GERÇEĞİ

2022-12-20 15:12 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem