?>

SANKO ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ’NDEN DOĞA YÜRÜYÜŞ ETKİNLİĞİ

SANKO Üniversitesi Hastanesi yöneticileri ve çalışanları “SANKO ile Doğayı Hisset” etkinliğinde Gaziantep Erikçe Ormanı’nda doğa yürüyüşü gerçekleştirdi.

Sağlık - 3 yıl önce

Yoğun çalışma temposu arasında katılımcılar temiz havada çam ağaçları arasında doğa yürüyüşü yapma fırsatı buldu.

 

Yürüyüşe Genel Müdür Dr. Sermet Kileci, Genel Müdür Yardımcısı Rabia Ağar, Mesul Müdür Dr. Suat Özerbaş ve idari birim yöneticileri ile personel katıldı.

Haftanın Öne Çıkanları

Büyükekşi, telefonda Bylock yüklü olduğunu açıkladı

2023-06-09 15:12 - Gündem

KAYA GÖREVDEN ALINDI

2023-06-06 10:23 - Gündem

Gaziantep’in yeni valisi netleşiyor

2023-06-05 23:54 - Gündem

AKŞENER'E ÖVGÜLER YAĞDIRDI

2023-06-09 10:41 - Gündem

Turbo kanser çıkmış: Damar pıhtısı, Kalp krizi rekor sayıda

2023-06-11 11:22 - Sağlık

AK PARTİ GAZİANTEP'TE GÖREV DAĞILIMI YAPILDI

2023-06-05 19:48 - Politika

Gaziantep FK'nın yeni yönetimi belli oldu

2023-06-09 14:09 - Gündem

Gaziantep'te 'Rüşvet ve Nitelikli Dolandırıcılık' operasyonu

2023-06-06 13:54 - Asayiş

Gazi şehirliler her kart Gaziantep Kart Projesini sevdi

2023-06-07 14:33 - Gündem

GAZİANTEPLİ ÇOCUKLAR KENTLERİNİ TANIYOR

2023-06-09 12:19 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te Ambulans Kazaya Karıştı

23:26 - Sağlık

Bahar Aylarında Çocuklarda Üst Solunum Yolu Enfeksiyonlarına Dikkat!

10:17 - Sağlık

Gaziantep’te Duygulandıran Bağış: Hastasından Doktoruna Böbrek

19:53 - Sağlık

“Sessiz Tehlike: Yorgunluk Sandığınız Belirti Hashimoto Çıkabilir!”

10:06 - Sağlık

Nizip’te Sağlıklı Yaşam Festivali Yoğun Katılımla Gerçekleşti

18:29 - Sağlık

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem