?>

Nusret dünya kupasıyla poz verdi

Nusret, 2022 FIFA Dünya Kupası'nı kazanan Arjantin takımı oyuncuları ile fotoğraf çektirdi ve kupa ile poz verdi.

Gündem - 4 yıl önce

  Arjantin Milli Takımı, 2022 FIFA Dünya Kupası finalinde Fransa’yı yenerek dünya şampiyonu oldu. Et restoranları ile tanınan Türk iş insanı Nusret de maçı izleyenler arasındaydı. Maçta bir gol atarak adından söz ettiren Angel di Maria, kupayla poz verirken Nusret Gökçe de yanına geldi. Nusret Gökçe'nin dünya kupasının eline alarak sosyal medya hesaplarında yaptığı klasik "Woww" sesini yaptı.
Haftanın Öne Çıkanları

AK PARTİ’Lİ BAŞKAN, BELEDİYE PERSONELİ ÇIKTI

2022-12-12 08:27 - Politika

ŞAİBE VAR MI?

2022-12-13 15:47 - Gündem

Beyhan Ölçal hayatını kaybetti

2022-12-19 06:54 - Gündem

Gaziantep sallandı

2022-12-18 18:19 - Gündem

İpekyolu’nda Zincirleme Kaza

2022-12-16 16:48 - Gündem

KORKUTAN KAZA

2022-12-14 14:47 - Gündem

Ortak akıl

2022-12-16 19:08 - Politika

Gaziantep'te 3 sağlık personeli darp edildi

2022-12-13 14:18 - Gündem

Gül sahaya iniyor

2022-12-15 11:04 - Politika

Prof. Dr. Hakan Büyükhatipoğlu Medical Point Gaziantep’te

2022-12-12 12:37 - Sağlık

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem