?>

ŞAHİNBEY BELEDİYESİ’NDEN SIKI DENETİM

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, zabıta ekipleriyle birlikte ilçede geniş kapsamlı bir denetim gerçekleştirdi.

Gündem - 1 yıl önce

Denetimler sırasında işletme sahipleri ve çalışanlarla sohbet eden Başkan Tahmazoğlu, vatandaşların sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşmasının öncelikli hedefleri arasında olduğunu vurguladı. Kurallara uymayan işletmelere gerekli işlemler yapıldı.

 

İŞLETMELER TEK TEK KONTROL EDİLDİ

Denetimler sırasında iş yerlerinde hijyen koşulları, ürünlerin son kullanma tarihleri, gramaj kurallarına uygunluk, fiyat etiketleri, saklama koşulları ve genel temizlik durumu detaylı olarak gözden geçirildi. Özellikle ekmek fırınlarında ekmeklerin gramajlarının eksik olup olmadığı, kasaplarda etlerin tazeliği ve saklama koşulları, marketlerde ürünlerin son kullanma tarihlerinin geçip geçmediği titizlikle kontrol edildi.

Başkan Tahmazoğlu, denetimler sırasında esnafla da sohbet ederek, hijyen ve kurallara uyulması konusunda uyarılarda bulundu. İşletme sahiplerine gerekli bilgilendirmeleri yapan Başkan Tahmazoğlu, vatandaşların sağlıklı ve güvenilir ürünlere ulaşmasının öncelikli hedefleri arasında olduğunu vurguladı.

 

KURALLARA UYMAYAN İŞLETMELERE UYARI VE YAPTIRIM

Denetimlerde bazı işletmelerin hijyen kurallarına uymadığı, ürünlerin saklama koşullarında eksiklikler olduğu ve fiyat etiketi konusunda hatalar bulunduğu tespit edildi. Belediye zabıta ekipleri tarafından gerekli uyarılar yapılarak eksikliklerin giderilmesi için süre tanındı. Kurallara uymamakta ısrar eden işletmelere ise cezai işlem uygulanacağı belirtildi.

Başkan Mehmet Tahmazoğlu, denetimlerin aralıksız süreceğini ifade ederek “Halkımızın sağlığı bizim için her şeyden önemli. Bu yüzden işletmelerin hijyen ve gıda güvenliği kurallarına tam olarak uymasını istiyoruz. Kurallara riayet eden esnafımıza teşekkür ederiz. Ancak vatandaşımızın sağlığını tehlikeye atan hiçbir duruma müsamaha göstermeyeceğiz.”

 

VATANDAŞLARDAN DENETİMLERE TAM DESTEK

Denetimlerden memnuniyet duyan vatandaşlar, Başkan Tahmazoğlu ve ekibine teşekkür etti. Özellikle marketlerdeki fiyat kontrolleri ve gıda güvenliği konusundaki hassasiyetin kendilerini rahatlattığını belirten vatandaşlar, bu tür denetimlerin sık sık yapılmasını talep etti.

Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep'te Star Et'te hangi belediye başkanının parası battı?

2025-02-24 17:04 - Gündem

DOĞAN’DAN O İDDİALARA YALANLAMA

2025-02-26 22:35 - Gündem

ŞOK İDDİA! ESKİ BELEDİYE BAŞKANI FADILOĞLU, STAR ET'E PARA MI VERDİ?

2025-02-25 14:50 - Gündem

STAR ET'ten Açıklama

2025-02-26 16:41 - Gündem

Meriç'ten dikkat çeken sorular

2025-02-21 19:37 - Politika

Deplasmanda kazanamıyoruz: 3-2

2025-02-23 20:52 - Spor

İş adamı Cemal Sancaktar hastaneye kaldırıldı

2025-02-20 14:53 - Gündem

BAŞKAN FEDAİOĞLU UYUDU GAZİANTEP KAYBETTİ

2025-02-23 12:08 - Gündem

Başkan Özdemir uyardı 

2025-02-22 14:54 - Gündem

Gaziantep'te kanlı akşam!

2025-02-24 21:40 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem