?>

Keşke aşı olsaydım

Bingöl’de korona virüse yakalanan 37 haftalık gebe olan 2 çocuk annesi Ebru Arslan, "Aşı olmadım, sonradan pişman oldum. Keşke aşı olsaydım.

Sağlık - 5 yıl önce

Bingöl’de korona virüse yakalanan 37 haftalık gebe olan 2 çocuk annesi Ebru Arslan, "Aşı olmadım, sonradan pişman oldum. Keşke aşı olsaydım. En azından korona virüsü bu kadar kötü bir şekilde atlatmazdım" diyerek vatandaşlara aşı olmaları çağrısında bulundu.

Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep’te öğrenci servis ücretleri belli oldu

2021-08-26 11:55 - Gündem

Gaziantep'teki tramvay kazasının görüntüleri ilk kez Ayıntab’ta

2021-08-28 08:07 - Gündem

Bulaşıcı hastalıklar seyahat ile başlar; göç ile yerleşir!

2021-08-30 17:54 - Sağlık

Gaziantep'te iki grup arasında silahlı sopalı kavga

2021-08-29 08:14 - Gündem

30 Ağustos koronavirüs tablosu açıklandı!

2021-08-30 17:45 - Gündem

22 yaşındaki gencin acı ölümü

2021-08-28 10:07 - Gündem

Kiracı ve ev sahiplerini ilgilendiriyor! Kira fiyatı sabitlenmesi...

2021-08-31 19:43 - Ekonomi

İçişleri Bakanlığı'ndan 81 ile PCR testi genelgesi

2021-08-31 16:39 - Gündem

Filenin Sultanları yarı finale yükseldi!

2021-08-31 19:22 - Spor

Tiyatrocu Ferhan Şensoy hayatını kaybetti

2021-08-31 06:59 - -

İlgili Haberler

Gaziantep’te Ambulans Kazaya Karıştı

23:26 - Sağlık

Bahar Aylarında Çocuklarda Üst Solunum Yolu Enfeksiyonlarına Dikkat!

10:17 - Sağlık

Gaziantep’te Duygulandıran Bağış: Hastasından Doktoruna Böbrek

19:53 - Sağlık

“Sessiz Tehlike: Yorgunluk Sandığınız Belirti Hashimoto Çıkabilir!”

10:06 - Sağlık

Nizip’te Sağlıklı Yaşam Festivali Yoğun Katılımla Gerçekleşti

18:29 - Sağlık

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem