?>

Kendi elleriyle çorba yaptı, üniversite öğrencilerine ikram etti

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, kendi elleriyle yaptığı çorbayı Gaziantep Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Arif Özaydın ile birlikte üniversite öğrencilerine dağıttı.

Gündem - 5 yıl önce

Sabahın erken saatinde Şahinbey Belediyesinin Güneş Mahallesine yaptığı yeni aşevinde ocağın başına geçen Başkan Mehmet Tahmazoğlu, kendi elleriyle öğrencilere çorba pişirdi. Üniversite öğrencilerine gereken desteği verdiklerini ve vermeye devam edeceklerini belirten Tahmazoğlu, "Gençlerimizle bir arada bulunmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Onların talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda elimizden gelen her türlü desteği sağlamaya devam edeceğiz. Onlar bize ailelerinin emaneti ve biz de bu emanete en iyi şekilde sahip çıkmaya çalışıyoruz" dedi.

Aşevinde yaptığı çorbalar ile birlikte Gaziantep Üniversitesi Merkez Kampüsüne geçen Başkan Mehmet Tahmazoğlu, burada kurulan stantta GAÜN Rektörü Prof. Dr. Arif Özaydın ile birlikte öğrencilere çorba ikram etti.

Üniversite öğrencileri ile sohbet eden Tahmazoğlu, "Aşevimizde yaptığımız çorbayı öğrencilerimize ikram ederek onlarla sohbet ettik. Şahinbey Belediyesi olarak her zaman öğrencilerimize destek olduk. İlimizin ve ilçemizin eğitimdeki başarı oranını arttırmak için kitaplar dağıtıp, öğrencilerimizi başarıya teşvik edecek hediyeler verdik. Daha önce üniversite öğrencilerimize 200 TL nakdi destekte bulunmuştuk" şeklinde konuştu.

Yeni müjdeler verecek

Başkan Mehmet Tahmazoğlu üniversite öğrencilerine çok yakın zamanda yeni müjdeler vereceğini belirterek, "Şimdi de öğrencilerimize farklı desteklerde bulunmak için çalışmalar yapıyoruz. Aralık ayı meclisimizde gündeme aldığımız Üniversite öğrencilerimize destek kararımızın alt yapı çalışmalarını hazırlıyoruz. Öğrencilerimizin yemek, yol ve kırtasiye ihtiyaçlarına yönelik çalışmalar yapıyoruz. Dün olduğu gibi bugün de öğrencilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Başkan Tahmazoğlu'nun derslerinde başarı da dilediği üniversiteli gençler ise "Şahinbey Belediye Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu'nun eğitime vermiş olduğu desteği yakından takip ediyoruz. Öğrencilere spor ayakkabısı, bisiklet ve kitaplar hediye ediyor. Kendisine nazik davranışından ve öğrencilere vermiş olduğu desteklerden dolayı teşekkür ederiz” diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Sararmış tırnaklar nasıl beyazlar?

2021-12-02 18:56 - Sağlık

20 yıllık araba 165 bin liradan satışa çıktı

2021-12-08 08:29 - Otomobil

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Gaziantep OSB'ye tam not

2021-12-04 17:39 - Gündem

'Gereğinden küçük burun deliği büyük sorun'

2021-12-07 18:07 - Sağlık

Üniversiteli gencler zeytinyağı üretimini yakından gördü

2021-12-08 06:33 - Eğitim

Gaziantep OSB'den büyük bir başarı daha

2021-12-02 20:02 - Ekonomi

İkinci el araç fiyatları düşecek mi? İşte cevabı

2021-12-04 15:54 - Ekonomi

'Covid-19 hastaları gereksiz antibiyotik kullanmamalı'

2021-12-01 17:57 - Sağlık

Atık eşyalardan çeyiz eşyası yapıyorlar

2021-12-07 11:07 - Yaşam

Cani babanın ifadesi ortaya çıktı

2021-12-01 17:53 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem