?>

Gaziantep Valiliği binasının arkasında el yapımı patlayıcı bulundu

Gaziantep Valiliği binasının arkasında bulunan el yapımı patlaıcı imha edildi.

Gündem - 5 yıl önce

İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada "Gaziantep Şehitkamil ilçesi, Valilik binası arkasında bulunan 100. Yıl Parkı içerisindeki şüpheli paket bomba imha ekiplerince kontrollü şekilde patlatıldı. İlk belirlemelere göre şüpheli paketin içerisinde el yapımı patlayıcı düzeneği olduğu tespit edildi" denildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Dekan Şehmus Demir istifa etti

2021-09-17 16:19 - Gündem

Gaziantep Şehir Hastanesi için yeni gelişme

2021-09-15 19:29 - Gündem

Başkan Şahin ve Milletvekili Koçer’den Araban çıkarması

2021-09-16 11:54 - Gündem

iPhone 13 fiyatları ve gerçekler!

2021-09-11 16:15 - Teknoloji

"Aşı olmayanların ölüm riski 11 kat yüksek"

2021-09-11 18:46 - Sağlık

Ön talep toplanmaya başlandı

2021-09-15 08:05 - Gündem

Sağlık Bakanlığı, Türkiye'nin son 24 saatlik koronavirüs tablosunu açıkladı

2021-09-11 17:20 - Sağlık

Tahmazoğlu'ndan 'ihtiyaç kumbarası' çağrısı

2021-09-14 16:40 - Gündem

Gaziantep FK, PFDK'ye sevk edildi

2021-09-14 18:16 - Spor

Sivasspor - Gaziantep FK maçı ne zaman, saat kaçta, hangi kanalda?

2021-09-16 17:54 - Spor

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem