?>

Gaziantep’te silahlar ele geçirildi!

Gaziantep’te Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından denetimlerde2 adet tüfek ve 2 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Gündem - 1 yıl önce

Gaziantep’te Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından 14.03.2025 tarihinde yapılan çalışmalarda; 2 adet tüfek ve 2 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi. 4 şüpheli yakalandı.

Emniyet yetkilileri çalışmaların tüm hızı ile devam edeceğini açıkladı.

Haftanın Öne Çıkanları

Bakan Uraloğlu, Gaziantep'e geliyor!

2025-03-10 19:57 - Politika

Gaziantep FK, Memik Yılmaz'ın yüzünü güldürdü

2025-03-11 21:04 - Spor

X'deki erişim kesintisinin sebebi belli oldu

2025-03-10 20:17 - Teknoloji

Tahmazoğlu'ndan bilet müjdesi

2025-03-12 09:52 - Spor

Rota Kayseri

2025-03-12 21:24 - Spor

Galibiyetin mimarları

2025-03-11 21:09 - Spor

Gaziantep kombileri kapatıyor

2025-03-10 20:10 - Ekonomi

BÜYÜKŞEHİR MECLİSİ'NDE TEHDİTLER HAVADA UÇUŞTU

2025-03-13 15:27 - Gündem

BU KADARINA DA PES! BU NASIL YARDIM BAŞKAN...

2025-03-12 12:05 - Gündem

YENER TEKSTİL MAHKEME KARARINI TANIMADI

2025-03-13 14:16 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem