Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından parklarda yapılan denetimlerde,
Yaya kullanımına açık alanlara motosiklet ile giren, abartı egzoz kullanan ve ehliyetsiz araç kullanan 126 motosiklet sürücüsüne 358.566 TL cezai işlem uygulandı.
Asayiş - 2 yıl önce
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından parklarda yapılan denetimlerde,
Yaya kullanımına açık alanlara motosiklet ile giren, abartı egzoz kullanan ve ehliyetsiz araç kullanan 126 motosiklet sürücüsüne 358.566 TL cezai işlem uygulandı.
2024-09-13 20:53 - Gündem
2024-09-14 10:09 - Gündem
2024-09-12 16:49 - Politika
2024-09-12 19:51 - Gündem
2024-09-12 12:56 - Gündem
2024-09-12 16:42 - Gündem
2024-09-17 21:05 - Gündem
2024-09-11 22:43 - Gündem
2024-09-12 20:07 - Gündem
2024-09-11 23:26 - Asayiş
20:26 - Asayiş
13:53 - Asayiş
18:12 - Asayiş
14:55 - Asayiş
19:02 - Asayiş
15:00 - Gündem
11:09 - Gündem
09:25 - Gündem
13:56 - Gündem
12:33 - Gündem