?>

Erol Bulut: "İyi mücadele ederek 3 puanı aldık"

Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Erol Bulut, sahalarında 2-0 kazandıkları FTA Antalyaspor maçının ardından yaptığı açıklamada, "Kesinlikle kazanmamız gereken önemli bir maçı iyi mücadele ederek kazandık ve 3 puanı aldık" dedi.

Spor - 5 yıl önce

Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Erol Bulut, sahalarında 2-0 kazandıkları FTA Antalyaspor maçının ardından yaptığı açıklamada, "Kesinlikle kazanmamız gereken önemli bir maçı iyi mücadele ederek kazandık ve 3 puanı aldık" dedi.Gaziantep Futbol Kulübü, Süper Lig'in 4. haftasında sahasında FTA Antalyaspor ile karşılaştı. Zorlu karşılaşmayı ikinci yarıda Muhammet Demir ve Hamza Mendyl'nin attığı gollerle 2-0 galip bitiren Gaziantep ekibi, ligdeki ilk galibiyetini alarak puanını 4'e çıkardı. Karşılaşmanın ardından değerlendirmelerde bulunan Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Erol Bulut, galibiyeti hak ettiklerini ve gelecek haftalarda daha iyi bir takım olacaklarını söyledi."Kazanmamız gereken bir maçı kazanarak 3 puanı aldık"Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Erol Bulut, "Önemli ve kesinlikle kazanmamız gereken bir maçtı. Maç içerisinde iyi mücadele ederek istediğimiz 3 puanı aldık. Son maçlara baktığımızda üstün oynayan bir takım görünümündeydik ama bunu sonuca yansıtamıyorduk. O yüzden sonuca yansıtmak için bu maç bizim için çok önemliydi. Maç sonunda 2-0 galip ayrıldık sahadan. Bu nedenle çok mutluyuz. Maçı değerlendirecek olursak, oyuna iyi başladık. İlk yarının ve ikinci yarının sonlarında biraz baskı yedik ama çok pozisyon vermedik. İkinci yarıda bulduğumuz gollerle maçı 2-0 kazandık. Futbolcularımı bugünkü mücadelelerinden ötürü kutluyorum ama oyun anlamında kendimizi daha da geliştirmemiz lazım. Defans anlamında iyi işler yapıyoruz ama hücum anlamında topun biraz daha bizde kalması gerekiyor, kendimizi biraz daha geliştirmemiz gerekiyor. Bunun üzerinde çalışmalarımız devam ediyor. Biz ilk 3 maçımızı 5'li sistemde oynadık ama bugün ilk kez 4'lü sistemde oynadık. Yeni sistemle ilk maçımızda aldığımız 3 puan bizi mutlu etti" ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

"Dijitalleşmek her zamankinden daha fazla önem arz ediyor"

2021-09-07 10:08 - Ekonomi

İşte bağırsaklarınızın sağlıksız olduğunu gösteren 6 belirti!

2021-09-07 16:47 - Sağlık

Özkaya Ailesi'nin yaptırdığı Gürteks Gülsen Özkaya Taziye Evi açıldı

2021-09-11 10:48 - Gündem

Bu ne cesaret!

2021-09-09 21:44 - Gündem

GAZİANTEP BASIN DERNEKLERİNDEN GGC ADAYI LEVENT ÖZKURT’A TAM DESTEK

2021-09-08 13:11 - Gündem

Gaziantep'te o yollar için hız limiti düşürüldü

2021-09-09 08:19 - Gündem

Gaziantep'te günün defin listesi

2021-09-08 18:15 - Gündem

iPhone 13 fiyatları ve gerçekler!

2021-09-11 16:15 - Teknoloji

"Aşı olmayanların ölüm riski 11 kat yüksek"

2021-09-11 18:46 - Sağlık

Gaziantep'te günün defin listesi

2021-09-10 15:53 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep FK Başkanı’ndan Kritik Açıklamalar

13:41 - Spor

Volkan Group’tan Play-Off’ta Farklı Galibiyet

21:11 - Spor

Eyüpspor 3 – Gaziantep FK 0: Rădoi ile İlk Maçta Hayal Kırıklığı

18:25 - Spor

Ökkeş Sabah’tan U19 yönetimine sert tepki: “Olmuyorsa bırakın!”

15:58 - Spor

GAZİANTEP FK’DAN NET GALİBİYET! KAYSERİSPOR’U 3 GOLLE GEÇTİ

22:53 - Spor

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem