?>

Celal Doğan'dan teşekkür mesajı

Celal Doğan'dan teşekkür mesajı

Gündem - 2 yıl önce

Geçtiğimiz günlerde rahatsızlanan eski Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Celal Doğan bir teşekkür mesajı yayımladı.

Celal Doğan sağlık durumunun iyi olduğunu belirterek, geçmiş olsun dileklerinde bulunan herkese teşekkür etti. 

Doğan, sosyal medya hesabından şu ifadelere yer verdi: 

''Dün akşam ailemle gittiğim restoranda yaşadığım tansiyon düşüklüğünden dolayı geçmiş olsun dileklerini ileten herkese teşekkür ediyorum''

Haftanın Öne Çıkanları

BİLAL KARA’NIN UÇAK SEVDASI

2024-07-04 17:33 - Gündem

ANTEPSAN TEPKİ TOPLADI

2024-07-04 10:17 - Gündem

Gaziantep’te silahlı saldırı! Çok sayıda ölü var

2024-07-09 19:47 - Gündem

BU İDDİALAR DEDİKODU MU DOĞRU MU?

2024-07-04 10:49 - Gündem

Gaziantep'te İl Başkanı terör estirdi

2024-07-09 22:54 - Gündem

Erikçe’de MSM ihaleye çıkıyor

2024-07-08 15:49 - Gündem

Gaziantep Mücahitler Hastanesi personelleri zehirlendi

2024-07-04 22:26 - Gündem

Şehitkamil Belediyesinde işten çıkarılan işçiler Umut Yılmaz'ı protesto etti

2024-07-05 14:04 - Gündem

GAZİANTEP EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ NELER YAPMIŞ NELER!

2024-07-09 11:53 - Gündem

 CHP Nizip ilçe başkanı hayatını kaybetti

2024-07-08 10:23 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem