?>

Bu eti halka yedireceklerdi

İslahiye’de, zabıta ekipleri tarafından denetimde sağlıksız olduğu saptanan 500 kilo et imha edildi.

Gündem - 9 yıl önce

İslahiye Belediyesi zabıta ekipleri, mezbahada sabah kesim sonrasında veteriner hekim tarafından yapılan kontrolde insan sağlığına zararlı olduğu tespit edilen 500 kilo ete el koydu. Zabıta ekipleri el konulan eti, ilçe dışında iş makinesi yardımıyla açılan çukurda üzerini kireçleyerek imha etti. Zabıta amiri Sedat Balta, mezbahada kesim öncesi ultrason cihazıyla hayvanların gebelik testi yapıldıktan sonra kesime izin verildiğini, kesim sonrası etlerin kontrol edildiğini sağlıksız olduğu belirlenen ete el konularak imha ettiklerini kaydetti.

Haftanın Öne Çıkanları

40 günde devr-i alem

2017-10-01 14:36 - Dünya

Asansör zemine çakıldı

2017-09-25 14:11 - Gündem

AKADEMİK BAŞARI EN İYİ DOKTORA TEZİ ÖDÜLÜNÜ GETİRDİ

2017-09-28 14:42 - Gündem

“ESKİYE RAĞBET OLSA…” SAVAŞI

2017-10-01 14:40 - Gündem

Suriyelilerin evleri tadil edilecek

2017-09-25 14:04 - Gündem

“Çocuğun kalbi ekilmemiş tarlaya benzer”

2017-10-01 14:39 - Gündem

BU AYIP BİRECK’E YETER

2017-09-29 12:47 - Gündem

Mücevher gibi gezi

2017-10-02 13:56 - Gündem

FUHUŞUN KODU: 102220

2017-09-27 15:15 - Gündem

Çocuklar dünyanın gözbebekleri

2017-10-01 14:39 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem