?>

Başkan Vural'dan Yerlikaya'ya ziyaret

İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural, Gaziantep’te valilik yaptığı dönemde birlikte mesai yaptığı İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’yı ziyaret etti.

Gündem - 3 yıl önce

Ziyarette deprem bölgesi İslahiye’de devam eden çalışmalar hakkında Bakan Yerlikaya’ya bilgi veren Vural, bakanlığın son dönemdeki başarılı operasyonların bölgede büyük güven oluşturduğunu ifade etti.

Haftanın Öne Çıkanları

ŞAHİNBEY’E SÜRPRİZ ADAY

2023-11-13 13:17 - Gündem

BOZGEYİK ÇITAYI YÜKSELTİYOR

2023-11-09 14:36 - Gündem

MHP’DE İLK MÜRACAAT GAZİANTEP’TEN

2023-11-13 11:48 - Gündem

Eski başkan ölümden döndü

2023-11-11 12:45 - Gündem

OSB Başkanı Cengiz Şimşek’ten 10 Kasım mesajı: “En büyük eserini ilelebet yaşatacağız”

2023-11-09 10:46 - Gündem

TEMAYÜL 19 KASIM’DA YAPILACAK

2023-11-09 17:25 - Gündem

İNDİRİM ÇILGINLIĞI KUYRUK ENFLASYONA NAZİRE YAPTI

2023-11-11 15:54 - Gündem

Muhteşem sonuç: 3-0

2023-11-11 17:58 - Spor

SIRAKAYA DEVLET BAHÇELİ İLE GÖRÜŞTÜ

2023-11-13 14:45 - Politika

Gaziantep'te hava nasıl olacak? İşte 5 günlük hava durumu

2023-11-14 10:02 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem