?>

Başkan Tahmazoğlu Fuat Oktay ile görüştü

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay ile görüştü.

Gündem - 4 yıl önce

Gaziantep Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’ı makamında ziyaret ederek, çalışmaları ile ilgili bilgiler verdi. Nazik kabulleri için Fuat Oktay’a teşekkür eden Başkan Mehmet Tahmazoğlu, tüm hemşerileri adına teşekkür ettiğini dile getirdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Adaylık turları mı?

2022-11-11 08:38 - Politika

Gaziantep'te bomba paniği

2022-11-15 15:03 - Gündem

Gaziantep'te patlama!

2022-11-10 07:33 - Gündem

Eşini öldüren zanlı KHK ile atılan polis memuru çıktı

2022-11-16 17:13 - Gündem

Gaziantep FK'da Mahsum Altunkaya sesleri

2022-11-15 19:14 - Spor

ŞEHİTKAMİL'DEN DİKKAT ÇEKEN HASAN BODUR AÇIKLAMASI: KİM HAKLI?

2022-11-10 15:21 - Gündem

İl Sağlık Müdürü Tiryaki görevden alındı!

2022-11-15 15:53 - Gündem

Gaziantep'teki banka soyguncusu tutuklandı

2022-11-11 09:33 - Asayiş

Gaziantep'te kumar operasyonu

2022-11-14 09:07 - Asayiş

Vatandaşımızın yanındayız

2022-11-10 12:04 - Politika

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem