?>

Bakan Soylu: Yeni bir dönem başlıyor

Gündem - 6 yıl önce

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, “Emniyet ve Jandarmada yeni bir dönem başlıyor” dedi ve Çevre, Doğa, Hayvan Koruma Şube Müdürlüğü’nün kurulduğunu duyurdu.

Bakan Soylu Twitter’dan şu ifadeleri kullandı:

 

“Emniyet ve jandarmada yeni bir dönem başlıyor. Çevre, Doğa, Hayvan Koruma Şube Müdürlüğü kuruldu. Araçlar hazır. Yakında çalışmalar başlıyor”

 

 
Haftanın Öne Çıkanları

Ali Şahin TBMM İdare Amirliği’ne seçildi

2020-06-30 10:30 - Politika

Hasan Doğru Ak Parti rozetini aldı

2020-07-01 11:40 - Gündem

Dev uyuşturucu operasyonunda Gaziantep’te gözaltına alınan müteahhit kim?

2020-06-30 11:43 - Gündem

Fortune 500 Türkiye listesine Gaziantep’ten 15 firma girdi

2020-07-02 10:59 - Ekonomi

“ET BORSASI VE ET HALİ TÜRKİYE’DE ÖRNEK TEŞKİL EDECEK”

2020-07-02 11:16 - Ekonomi

CHP'li Kaplan: Adaletin terazisiyle oynamanıza izin vermeyeceğiz.

2020-07-01 09:00 - Politika

OBEZİTE HAYATIMIZI NASIL ETKİLİYOR

2020-06-26 09:56 - Sağlık

YILDIRIM: NEFES ALDIK

2020-07-02 11:26 - Ekonomi

ANKA’da çarpık ayak sendromunda güzel sonuçlara devam

2020-06-26 09:20 - Sağlık

Doğalgaza yüzde 12.5 indirim

2020-06-30 09:50 - Ekonomi

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem