?>

Bakan Koca: “Huzurevi, engelli ve bakımevleriyle 90 yaş üstü vatandaşlarımızı yarın aşılamaya başlıyoruz”

- Bakan Koca: “Huzurevi, engelli ve bakımevleriyle 90 yaş üstü vatandaşlarımızı yarın aşılamaya başlıyoruz” - “Sağlık çalışanlarının aşılanması için çarşamba son gün” - Bakan Koca, il sağlık müdürleriyle görüştü

Sağlık - 5 yıl önce

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Huzurevi, engelli ve bakımevleriyle 90 yaş üstü vatandaşlarımızı yarın aşılamaya başlıyoruz” dedi.Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 81 il sağlık müdürü ile video konferans yöntemiyle görüşerek, aşılama takvimine ilişkin talimatlarını aktardı. Perşembe günü başlatılan aşı kampanyasında an itibarıyla 829 bin kişiye ulaşıldığını söyleyen Bakan Koca, il sağlık teşkilatlarına ve aşılamada görev yapan sağlık çalışanlarına yoğun gayretleri için teşekkür etti. “Sağlık çalışanlarımıza yönelik yapılan aşılamayı çarşamba günü itibarıyla bitirelim istiyoruz. Çünkü Bilim Kurulumuzun hazırladığı plan çerçevesinde bizim aşamaları hızla takip ederek yol almamız gerekiyor” diyen Bakan Koca, hastalık gibi bazı istisnai durumlar sebebiyle aşısını yaptıramayan sağlık çalışanlarının sürecin devamında aşı yaptırabileceğini de sözlerine ekledi. Aşı sırası geçen sağlık çalışanlarına tüm basamaklar bittikten sonra tekrar sıra geleceğini hatırlatan Bakan Koca, sözlerini şöyle sürdürdü:“Yarından itibaren huzurevleri, engelli ve bakımevlerinde aşılamaya başlamak istiyoruz. Bütün illerde bizim bu organizasyonu güçlü şekilde yapmamız önemli. Özellikle huzurevi, bakımevi ve engelli evlerini hafta sonuna kadar tamamlamaya gayret edelim. Yerinde yapılan aşıdan sonra olabilecek alerjik ve benzeri reaksiyonlara gerektiğinde müdahale etmeleri için sağlık ekibinin 1 saat kadar beklemesi gerekir. Ayrıca yarından itibaren 90 yaş üstünde olan vatandaşlarımızı da aşılamak istiyoruz. 90 yaş üstü vatandaşlarımızı sağlık kuruluşlarına getirmeden; aşılamalarını evinde, yerinde organize etmenizi istiyoruz. Sağlık ekibinin gerektiğinde müdahale yapabilecek nitelikte olması ve acil durum ekipmanıyla birlikte eve giderek yapması son derece önemli. Bunun takvimini de cumartesi ve pazar dahil olmak üzere hafta sonu tamamlamış olalım.”Sağlık Bakanı Koca, toplantının devamında il müdürlerinden mevcut durumla ilgili bilgi aldı ve değerlendirmelerini dinledi.

Haftanın Öne Çıkanları

Turkcell, 2020 yılında 165 milyon kilovat saatlik enerji tasarrufu sağladı

2021-01-13 19:10 - Ekonomi

İHA ve SİHA'lar dengeleri değiştirdi! Yerli ve milli savunma sanayii casusların hedefinde

2021-01-12 20:37 - Teknoloji

Elazığ’da sağlık çalışanları aşı olmaya devam ediyor

2021-01-17 20:21 - Sağlık

Katmerci Dayı’nın yeni şubesi Karataş’ta

2021-01-13 13:16 - Gündem

Tek geçim kaynaklarıydı! Talihsiz kadın, telef olan inekleri için gözyaşı dökerken bayıldı

2021-01-12 20:47 - Gündem

 Seyir halindeki otomobilde infaz

2021-01-17 10:24 - Gündem

ABD’nin Seçilmiş Başkanı Biden’ın ilk emirleri açıklandı

2021-01-17 20:15 - Dünya

ABD Temsilciler Meclisi, Trump'ın azil süreci için bir araya geldi

2021-01-13 19:20 - Dünya

Anlaşmaya vardılar, Marius Sumudica Süper Lig'e geri dönüyor

2021-01-18 10:02 - Spor

AK Parti İzmir'den aşı iddialarına yanıt

2021-01-16 19:46 - Politika

İlgili Haberler

Gaziantep’te Ambulans Kazaya Karıştı

23:26 - Sağlık

Bahar Aylarında Çocuklarda Üst Solunum Yolu Enfeksiyonlarına Dikkat!

10:17 - Sağlık

Gaziantep’te Duygulandıran Bağış: Hastasından Doktoruna Böbrek

19:53 - Sağlık

“Sessiz Tehlike: Yorgunluk Sandığınız Belirti Hashimoto Çıkabilir!”

10:06 - Sağlık

Nizip’te Sağlıklı Yaşam Festivali Yoğun Katılımla Gerçekleşti

18:29 - Sağlık

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem