?>

BAKAN GÜL VE KOCA KONUKOĞLU HASTANESİNE GELDİ

Gündem - 6 yıl önce

Sanko Hastanesi'nde Covi-19 yoğun bakım servisinde oksijne tüpünün patlamasının ardından çıkan yangında 9 kişinin hayatının kaybetmesinin ardından incelemelerde bulunmak üzere Adalet Bakanı Abdülhamit Gül ve Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca Gaziantep'e geldi. Bakanlar şuan Sanko Hastanesi'nde gelir gelmez toplantı haline geçtiler.

Haftanın Öne Çıkanları

Nizip’teki silahlı kavga aydınlanmaya başladı; 1 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ

2020-12-18 19:51 - Gündem

ŞAHİNBEY YARDIM REKORUNA KOŞUYOR

2020-12-15 18:48 - Gündem

Çatıda mahsur kalan kedi mahalleyi karıştırdı

2020-12-13 13:37 - Gündem

Sanko Üniversitesi Hastanesi'nden başsağlığı mesajı

2020-12-19 13:19 - Gündem

AK Parti Sözcüsü Çelik’ten Ebubekir Sofuoğlu’na tepki

2020-12-17 12:17 - Politika

Son Dakika: Elektrikte tepki çeken giderler artık tarifeye eklenemeyecek

2020-12-14 08:30 - Ekonomi

2021 yılı için doğal gaz bağlantı ve hizmet bedelleri belli oldu

2020-12-16 09:54 - Ekonomi

Taburcu olan corona hastası doktor rahatsızlanınca kaldırıldığı hastanede kurtarılamadı

2020-12-15 19:37 - Sağlık

Esra Erol'un programında bir skandal daha!

2020-12-16 17:59 - -

Ambulans kazasında üniversite öğrencisi genç kız hayatını kaybetti

2020-12-16 17:51 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem