?>

15 Temmuz’da toplu taşıma ücretsiz

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi 15 Temmuz Cumartesi günü belediyeye ait otobüs ve tramvayların ücretsiz olduğunu açıkladı.

Gündem - 9 yıl önce

Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama ve Raylı Sistemler Daire Başkanlığı yetkilileri, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü münasebetiyle belediyeye ait toplu ulaşıma araçlarında 1 günlük ulaşımın ücretsiz olduğunu belirttiler. Yetkililer, vatandaşların 15 Temmuz’un yıldönümü etkinliklerinde ulaşım sorunu yaşamamaları için bu yönde bir karar alındığını kaydettiler.

Haftanın Öne Çıkanları

O cevap meclise taşındı

2017-07-12 13:49 - Gündem

İhracatçılar bu semineri izlemeli

2017-07-12 13:53 - Ekonomi

15 Temmuz her yönüyle anılacak

2017-07-12 13:47 - Gündem

Şehitkamil’den, Nurdağı’na sosyal tesis

2017-07-12 13:48 - Gündem

Bravo bizim Çeledler’e

2017-07-12 13:53 - Gündem

AYNAYA BAK SAÇINI TARA KENDİNE YENİ BİR İŞ ARA !..

2017-07-12 13:56 - Gündem

Demokrasiye anlamlı müze

2017-07-13 13:44 - Gündem

Alman müsteşardan ziyaret

2017-07-12 13:50 - Gündem

GAZİANTEP’TE ÜNLÜ İŞ ADAMI VE OĞLU GÖZ ALTINA ALINDI

2017-07-13 13:30 - Gündem

Antepfıstığı serada

2017-07-12 13:52 - Gündem

İlgili Haberler

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem