?>

Başkan Fadıloğlun’dan Ramazan Ayı mesajı

Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Ramazan Ayı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Yaşam - 5 yıl önce

Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Ramazan Ayı dolayısıyla yayımladığı ve pandemi vurgusu yaptığı mesajında “İnsanlık alemine rahmet ve mağfiret yönünden müjdeler veren; infakın, ikramın lezzetini anlatan 11 ayın sultanı Ramazan, bir kurtuluş kapısıdır. Bu kapı, bir ay boyunca iman edenlere açılmış ve inanlara bir fırsat sunulmuştur. Bu bağlamda, Rabbimizin bizlere bulunduğu ikramlardan en kıymetlilerinin başında Ramazan Ayı’nın geldiğini söyleyebiliriz. Zira Kur'an-ı Kerim bu ayda indirildi. İçerisinde Kadir Gecesi gibi çok kıymetli bir geceyi de barındıran Ramazan, kurtuluş üzerine kurtuluş, kazanç üstüne kazanç kapısıdır. Bu ayı fırsat bilmeli, elimizden geldiğince ibadetle geçirmeye gayret ederek Allah'ın razı olacağı meşguliyetler edinmeliyiz. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de etkisini sürdüren pandemi nedeniyle bu sene de Ramazan Ayı’nın pek çok güzelliğini hem kendi sağlığımız hem sevdiklerimizin sağlığı hem de toplum sağlığı için evlerimizde sadece ailelerimizle birlikte yaşamalıyız. Sahuru da iftarı da kendi evlerimizde yapmalıyız. Salgın hastalığın yayılımını arttıracak akrabalarımız ve komşularımızla birlikte toplu iftarlar yapmamalıyız. Diyanet İşleri Başkanlığımızın da belirttiği gibi teravih namazlarını evlerimizde kılmalıyız. Bir yılı aşkın süredir mücadele ettiğimiz bu salgın hastalıktan kurtulana kadar hep birlikte sabrederek kendimizin ve başkalarının hayatını tehlikeye atacak davranışlardan uzak durmalıyız. Maske, mesafe ve temizlik kuralları başta olmak üzere devletimizin ve kurumlarının almış olduğu tüm tedbirlere ve belirlediği tüm kurallara titizlikle uymalıyız. Bu kuralları ihlal etmenin bir kul hakkı olduğunu unutmamalı, el ele verip bu virüsü hep birlikte yenmeliyiz. Bu duygu ve düşüncelerle tüm İslam aleminin mübarek Ramazan Ayı’nı en içten duygularımla tebrik ediyor; paylaşmanın bereketiyle hanelerimize bolluk, gönüllerimize hoşgörü dolmasını temenni ediyorum. Bu mübarek ayın memleketimize, ülkemize ve tüm İslam alemine sağlık, huzur, mutluluk ve refah getirmesini diliyorum” ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Op. Dr. Özge Öztürk NCR Hospital’da

2021-04-07 06:13 - Sağlık

MARAŞ PAÇA’DAN MUCİZE YENİLİK

2021-04-07 07:28 - Ekonomi

Ürettiği karavanları ABD’ye ihraç ediyor

2021-04-07 08:16 - Ekonomi

İslahiye son 7 yılda çağ atladı

2021-04-07 08:14 - Gündem

Öğrencilerden 5 dakikada Covid-19 test sonucu veren cihaz

2021-04-08 06:04 - Teknoloji

Türkiye'nin en büyük GES yatırımı Gaziantepli firmalardan

2021-04-11 10:42 - Ekonomi

GAZİANTEP BOTANİK BAHÇESİ ZİYARETÇİLERİNE KAPISINI AÇTI

2021-04-07 08:56 - Yaşam

DAVUTOĞLU İLE DOBRA DOBRA

2021-04-11 13:45 - Politika

GAZİ ŞEHİRLİLER, “BAKLAVA SARISI” DEDİ

2021-04-09 08:20 - Gündem

 İran’a giden tavuk yüklü tır devrildi: 2 yaralı

2021-04-11 09:41 - Asayiş

İlgili Haberler

Türkiye’nin Evlilik Haritası Açıklandı: Gaziantep İlk Sıralarda Yer Aldı

21:21 - Yaşam

Gaziantep İçin Kritik Uyarı: Saat Verildi, Kuvvetli Yağış Geliyor

12:15 - Yaşam

GAP Gazetesi sahibi Mustafa Diken’in acı günü

17:02 - Yaşam

H. Cemal Değer İçin Taziye Kabulü Yapılacak

22:24 - Yaşam

Gönüllere Misafir Oldular, Valilikte Yüzleri Güldürdüler

11:15 - Yaşam

Günün Manşetleri

Gaziantep’te şehidimiz var

15:00 - Gündem

UMUT YILMAZ'IN AMCASINDAN ŞOK AÇIKLAMALAR

11:09 - Gündem

Şamil Tayyar'dan siyasi transfer eleştirisi

09:25 - Gündem

NİZİP CUMHURİYET BAŞSAVCISI  ERHAN BİROL’DAN NTO'YA VEDA ZİYARETİ

13:56 - Gündem

Gaziantep'te Asayiş ve Güvenlik Masaya Yatırıldı

12:33 - Gündem